”En ögonöppnare för marknadsförare”

Pokémon har omedelbart tagit världen med storm och mängder av aktörer försöker nu rida på hajpen. Breakits reporter Jonas de Lange berättar hur spelet på olika sätt kommit att användas som marknadsföringsverktyg.

Få mer av EFN

Missa inga nyheter, prenumerera på våra nyhetsbrev. Markera samtliga nyhetsbrev du vill prenumerera på.

Genom att prenumerera godkänner du att din e-postadress sparas för att vi ska kunna skicka nyhetsbrev till dig. Läs mer här.

Eller hitta oss i sociala medier

Börsindex

OMX Stockholm 30 -0.8%
NASDAQ-100 -0.9%
NASDAQ Composite -0.6%

Vinnare & förlorare

Paradox Interactive 3.5%
Getinge 3.4%
Millicom 2.4%
Handelsbanken -2.4%
Swedbank -3%
Embracer -3.5%
Uppdaterad ons 17:35
Fördröjning 15 min