Varumärke: Förnuft eller känsla?

Att vårda sitt varumärke har blivit allt viktigare för företagen. Men vilka slutsatser kan man egentligen dra av varumärkesundersökningar? Studio 12 har tittat närmare på olika undersökningar. Malena Lundin, varumärkesexpert, om vad som bygger ett varumärke och vanliga fel företag gör.

Det här inslaget ingick i Studio 12 tisdagen den 17 april.

 

Få mer av EFN

Missa inga nyheter, prenumerera på vårt nyhetsbrev!

Genom att prenumerera godkänner du att din e-postadress sparas för att vi ska kunna skicka nyhetsbrev till dig. Läs mer här.

Eller hitta oss i sociala medier

Börsindex

OMX Stockholm 30 -0.9%
NASDAQ-100 -1.2%
NASDAQ Composite -1.2%

Vinnare & förlorare

THQ Nordic 18.9%
Paradox Interactive 7%
Holmen 6%
SSAB -3.6%
Sandvik -4.2%
Boliden -4.2%
Uppdaterad ons 17:35
Fördröjning 15 min