Varumärke: Förnuft eller känsla?

Att vårda sitt varumärke har blivit allt viktigare för företagen. Men vilka slutsatser kan man egentligen dra av varumärkesundersökningar? Studio 12 har tittat närmare på olika undersökningar. Malena Lundin, varumärkesexpert, om vad som bygger ett varumärke och vanliga fel företag gör.

Det här inslaget ingick i Studio 12 tisdagen den 17 april.

 

Få mer av EFN

Missa inga nyheter, prenumerera på vårt nyhetsbrev!

Eller hitta oss i sociala medier

Börsindex

OMX Stockholm 30 0.2%
NASDAQ-100 2%
NASDAQ Composite 1.8%

Vinnare & förlorare

SCA 3.6%
Paradox Interactive 3%
Ericsson 2.5%
Saab -2.5%
LeoVegas -2.7%
THQ Nordic -3.2%
Uppdaterad fre 17:35
Fördröjning 15 min